"LA RUMBA I LA RUMBA CATALANA"
Valeri Cabos i Laura Furró /Musicòlegs
dimarts 16 de juny "Fi de curs"
Tant la Laura com jo portem trenta
-cinc anys dedicats a la música. Deu anys formant part del grup d'havaneres "Veles i Rems" i vint com membres del grup de música mediterrània "Remor de mar".
Com duet fa un quinquenni que fem conferències musicals per les AEU, Ajuntaments, Centres Cívics i Ateneus.
La nostra passió per la música ens fa compartir amb tots vosaltres, les actuacions allà on ens ho demanen.
BON ESTIU
A TOHOM QUE ENS HA SEGUIT
TOTS AQUESTS ANYS!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada